Velig som vanligt

Är så velig över vilken hårfärg jag ska ha, därav skiter jag i det och låter det vara haha. Hur jag har haft det:
Brunt
Svart
blondt
Brunt med skiftningar mot rött
Blond med bruna slingor
Blond med rosa slinga (och fräääknar)
 
Och på miljoner andra vis som jag inte hittar bild på just nu. Eftersom att mitt hår är så tunt och kort (borstar 1 gång/dag max, fönar aldrig, plattar aldrig, tvättar det 3 ggr/vecka) I just have the bad luck to have bad hair... Så älskar jag iallafall lösningen: extensions. Hade det inte varit en sån dyr lösning så hade jag självklart haft det alltid, men lönen går till annat livsnödvändigt (Läs: hästar)

Såååå jag låter det vara och får se om det vill växa till sig lite grann :) Så kan jag vela under tiden om jag vill bleka, färga eller raka av det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback