Mål 2015

Mina mål 2014....2015 är väl inte så avancerade, men eftersom det är viktigt att sätta mål för att sedan känna att man lyckades så har jag några smågrejer jag tänkt på:
 
Över lag med båda hästarna vill jag bygga mer muskler, så en varierad träning är den perfekta lösningen. En dag med longering, skogsridning/konditionsridning, dressyr/styrka, hoppning/bommar, skritt och till sist lite vila så musklerna får en chans att byggas upp.
 
Med Hugo hade jag tänkt komma ut på Pay and jumps 1 meter och känna att det flyter på, blir det någon tävling därefter så är det bara bonus för mig. Jag och en vän pratade i vilket fall om att ta grönt kort inom det närmsta :)
 
Med Saiko vill jag mest att vi hittar varandra. Jag vill få honom stadig i psyke och form och komma igång med träningar med honom. Om vi i slutet av året startar en pay and jump så är det plus i kanten.
Jag vill som person bli mer positiv, aktiv och må bättre. Mitt mål är väl inte att gå ner X antal kilo utan träna så att jag mår bra i mig själv. Jag vill prestera och vara duktig på mitt jobb - ni vet att man känner att man kan klappa sig själv på axeln och säga "Jag är duktig!"
 
Som ryttare är jag på god väg tycker jag, jag vill få ännu mer stilla hand och skänkel - sitta ordentligt så kommer faktiskt hästens form därefter automatiskt. Jag har bra tålamod men det kan bli ännu bättre! Våga mera!
 
Bloggen har jag inget mål med, den skriver jag på för att jag ska kunna gå tillbaka och titta hur mitt år har varit, eller om jag har bilder som jag inte sparat osv. Skulle lik väl kunna göra bloggen lösenordsskyddad egentligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback