Godmorgon!

 
Uppe med tuppen idag och släppte ut hästarna, ätit frukost, gjorde middag till Simon & körde honom till jobbet "Jag ska ta sovmorgon på fredag när jag är ledig" hette det. Nej någon sovmorgon lär det aldrig bli - får lägga mig i tid istället om kvällarna!
 
Men hur himla drygt är inte vädret då? Blåser det inte så regnar eller snöar det - om inte alla tre samtidigt också?? Blir så himla opepp på allt!
 
Iallafall i vanlig ordning så hade jag tänkt mocka och rida idag, på mina fina prinsar ♥ Ska även träffa Elin idag och umgås, vilket man gör allt för sällan eftersom man är så jävla självupptagen så det får de bli ändring på!

Hade tänkt lata mig lite tiill i soffan här nu, sen får det bli en springtur eller om jag kanske ska ta och mocka istället? #veligtjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback