Hej lördag!

Visst är det kyligt ute nu? Kinderna blir helt rosiga och det sticks i benen så kallt det är när man är ute.. Både skönt & lite trist, solen får gärna kika fram för min del trots det är kallt :D
 
Var uppe i ridhuset idag och tränade för Carina, vilket gick bra. Hon trodde han kunde bli riktigt fin med konsekvent ridning och en bra grundridning. Så jag ska träna på de träningarna hon gav då jag inte kan vara med nästa helg p.g.a. jobb :) Här kommer lite bilder från när jag var i ridhuset första gången nu i veckan, det var en pigg och studsig Hugo, rädd för allt och rent fjantig hihi, gick MYCKET bättre idag kan jag meddela.
 
Tycker väl att denna bilden beskriver hans humör bäst just nu "WHATS UP, EVERYTHING?!":
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback