Godkväll alla glada!

Här sitter jag och lyssnar hur blåsten vräker utanför, hörde att det skulle avta inatt och det tackar jag gudarna för! Vädergudarna?

Idag blev det en skrittur barbacka på en gummiboll, skulle snarare vilja kalla det piaff-tur eller dylikt. Roligt att se honom glad iallafall (fick jag intala mig själv efter ett antal skutt & jag fortfarande satt kvar) ...
Imorgon hade jag tänkt starta dagen med gröt & promenad, för att sedan köra vidare till Hugo och fixa stallet. Beroende på vädret så får jag se om jag tänker ge mig på en ridtur, på onsdag kommer äntligen hovis så vi får nya dojor (broddhålen är igenborrade av is och skit) så det längtar vi efter :D Tänkte att jag får dra upp till ridhuset någon dag och rasta av honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback