Saknar

"Saknar du inte ridningen?"
- Klart jag gör, har hållt på med det sedan barnsben så haha.
Däremot vill jag inte va en 100% hästtjej just nu, utan det är så mycket som är på gång så jag vill hinna med mig själv också. Däremot skulle jag kunna tänka mig rida då och då på en och samma häst, när jag vill, utan krav på att man ska göra si och så - ibland en go uteritt, ibland ett pass på banan och ibland rejält hoppass.. Så kommer ett sånt erbjudande upp så är jag på direkt :) Men annars så klarar jag mig utan. Rider ut med en kompis ibland och snackar skit, det funkar bra det också :)
 
Saknar dock min lille Vappebebis och Jessica, får bli att hälsa på där snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback