Monday

Då är det på at igen, praktik två veckor till sen är det lov! Både positivt och negativt att sluta praktiken, på ett sätt kommer jag sakna det samtidigt som jag vet att jag kommer va där i sommar. Sen måste vi ju gå i skolan lite innan vi tar studenten, måste ju tagga till lite! :D
Dagens "jag-stör-mig-på" är människor som är så självsäkra så att det går över styr, såna som "vet" att dom är någonting och som verkligen ska visa det också. Twi! :D
 
På lovet ska jag ta tag i och träffa världens bästa Vanessa, synd att man inte umgås med de människor man trivs med mer? Hade ju mått så mycket bättre helt allmänt. Aja det får det bli ändring på :D ♥
 
Idag tar vi med en sallad till jobbet, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback