Lång dag

Tycker dagen har varit jättelång :P Linus åkte hem rätt tidigt imed jag skulle till stallet, Jessica red Vappe på åkern vid halv 10 sedan kom hovis vid 12. Skulle egentligen jobbat 12-17 men pga lite missförstånd med hovis och att där var så pass lite kunder på Hööks så skippade vi det :) Kommer iallafall få jobba några lördagar nu, wiho!
Behöver lite nya bilder, får se om det blir lite nya när vi ska dra till ridhuset och sådär så ni kan få se när han går ordentligt, på ordentligt underlag :) Och så får jag väl inviga min nya kingslandjacka och Charles Owen hjälm :)
Pikéerna jobbar jag i, även klockan. Och mössan värmer sååå gott när jag är i stallet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback