JAG HAR VUNNIT ETT REVOLUTION TRÄNS!

Gud så glad jag blev, när jag klickade in på min mejl och läste att jag var en av vinnarna utav pannbandstävlingen som Hippson och Perfect sit of Sweden anordnat :D Som pris får jag och fyra andra ett varsitt träns ur revolution-serien samt tre exemplar av våra egendesignade pannband som tävlingen gick ut på :D WOHO!
Detta är då min skiss, som jag inte trodde skulle räcka ända fram :D
Min motivering är jag väldigt nöjd med och jag LÄNGTAR tills jag kan
få se det i verkligheten!!!! Såklart valde jag ett Jump off revolution träns!
 Här kan ni läsa artikeln: http://www.hippson.se/artikelarkivet/utrustning/de-vann-pannbandstavlingen.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback