Gnäll inlägg - känsliga läsare varnas


Här sitter jag och tänker på hur dålig min dag över lag egentligen har varit, om man bortser från gapskratten med mina härliga klasskamrater, pappas snälla hjälp idag och sådär.

Dagen börjar med att jag får ett samtal, en av hästarna har varit utanför boxen inatt och fått i sig MAX 2 kg extra hö och skitit lite här och var, ingen skada skedd. Jag får skit för jag hade insläppet såklart och yada yada. Allt är utrett nu och det visar sig att hästen varit på vift förut.

Ridturen på Vappe var den första dåliga turen på över en månad, som han varit här. Kanske berodde det på vädret, kanske mitt humör. Jag vet inte men jäkligt dåligt gick det och ont i knäet fick jag.

Dessutom har det gått 14 dagar sedan olyckan med mitt knä, och att det fortfarande är blått, svullet och gör ont gör inte dagen bättre!

Avslutade dagen med att krama om Vappe i sådär 20 minuter och bara va, pappa bjöd även på räkmacka när jag kom och fick ett fint sms från mamma.

Kram på er alla!

Kommentarer
Tuuli Elmgren säger:

Allt bra idag?

2013-03-08 | 07:21:18
Bloggadress: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback