Promises

Lovade Lina att blogga mer. oftare. dagligen ;) så vi får se hur det går med det!
 
Måndags bestod av bad med Sara i sandviken på förmiddagen, vid 4 åkte jag och Hanna till råby och badade men där va askallt. Så vi drog hem till henne o badade varm utomhuspool o snackade skit ;) När ja va påväg o köra hem mötte jag Lina och drog med dom å badade i nån härlig sjö - faktiskt rätt så varmt :D Sen blev det brännboll och bad i jacuzzi!
 
Gårdagen blev jobb förmiddag, sen drog jag och mötte Filippa i sölvesborg där vi käkade, satt på bron och badade fötterna lite ;) Kul som alltid! På kvällen drog jag ut med Emma och snackade skit vid vattnet :)

Idag hade jag tänkt sola, steka och bada här hemma vid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback