Överväldigad

Är hemma efter en tid i stallet, åkte dit vid halv 10 imorse och slängde upp hö på loftet med hjälp av bror min, tack! :) Och pappa hjälpte mig att hämta min låda hos Virre, så snälla nära & kära jag har :)
Mockat, fixat vatten och alla höpåsar, även hunnit ge dom middagshö efter en ridtur på Vappe. Jeanette gick med mig så det var bara jag som red - och det gick hur bra som helst! Vappe brydde sig inte om att han var själv, om att det blåste, om att bilarna susade förbi och inte ens att en traktor kom susandes 2 meter ifrån oss. Gud så skönt med en stabil häst, så väluppfostrad och snäll :D Hoppas v i finner varann snabbt!
 
Slänger upp ett inlägg också om hästarna i stallet, så ni får se dom också! :)

Kommentarer
louise säger:

Svar; nädå du har helt rätt, der har jag (a)

2013-01-26 | 16:06:21
Bloggadress: http://louiseoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback