Nyårsmål

Löfte är ett för starkt ord tycker jag, ett löfte ska man hålla men det gör man aldrig ändå med nyårslöftena ;) Men som mål tills nästa år vill jag:

Komma igång med träningen med Hugo, sikta in oss på hoppning men såklart grunderna sitter i dressyren :) Målet är väl åtminstone att komma ut på Pay & jumps iallafall under 2014 :)
 
Må bra över sig själv, göra allt som får en att må bra och inte ta något eller någon för givet :) Och eftersom jag ätit många pepparkakor i år så sägs det ju att man ska bli snäll, så jag ska försöka va snällare mot alla i min omgivning :)

Jag vill hitta mig en halvtid, eller heltidstjänst såklart så att man kan gå vidare i livet - fyller trots allt 20 nästa år så då vill man ju klara sig på egen hand. Så får väl ha som mål att hitta en fast tjänst :) Älskar mitt nuvarande jobb men det är inget jag kan leva på om jag vill flytta, köpa min foderhäst osv. :)
 
Det är mina mål för nästa år, jag siktar på att bli mer engagerad när det gäller allt och inte ge upp så fort som jag gjort tidigare. Det har jag redan börjat förändra vilket känns toppen!
 
Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback