Natti

Jag har en träningvärk som kommer smygande känner jag, längesen man va ute och galopperade haha. Var uppe och nattade Vappe innan och myste lite :) Kram hörs imorrn!
Tack pappa för att du hjälpt mig så mycket med Vappe, hämtat honom, fixat med hö, spån och allt. Tack mamma för du hjälper mig ekonomiskt med bensin och hästgrejer, och tack världens bästa pojkvän, utan dig hade jag aldrig tagit steget till att ta hem egen häst. Sen har jag ju också en superbra bror som hjälper mig lasta av hö, dom där superbra vännerna & släktingarna som håller mitt humör uppe och så självklart fina Vappe ♥ Tack för ni finns!
 
Jag är för dålig på att säga det men ni är bäst och jag älskar er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback