Håll tränings-motivationen uppe!

Här är några små tips som ploppade upp i huvudet idag när jag var ute på en PW, som hjälper dig hålla din träningsmotivation uppe - vilket kan vara rätt svårt när man tränar ensam!
 
- Lägg in låtar på din mobil/ipad/mp3 som har ett up-tempo som gör att du blir taggad och håller igång, inga jäkla Titanic låtar här inte! På med David Guetta så ska du se att du blir taggad :)
 
- Är du halvvägs och dödstrött? Påväg att ge upp? När du är mitt ute på promenaden och är så trött att benen snart viker av, lägg in en bild på din drömkropp i mobilen och ta upp den i dessa krislägen - jag lovar dig att motivationen hålls uppe! ;)
 
- Döp dina promenadrundor till något kul och roligt, ni vet jag var ute och gick stärkanrundan extended idag - en lite längre version av stärkanrundan, visst känns de lyxigt & kul? haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback