Diss diss diss

Har sett att denna hjälm kommit in i sortimentet hos en del hästbutiker, och än har den inte fallit mig i smaken - Så det får bli en diss. Kanske ångrar jag mig, men tror inte det då även priset är rätt saftigt - 6499 :-
 
"En Italiensk hjälm av högsta kvalitet. Det är en av de säkraste och lättaste ridhjälmarna på marknaden idag och med enastående komfort för ryttaren.

Med den patenterade "Air Control System" av ventilation, som utvecklats av KEP, gör att hjälmen känns förblir sval.

Designen för KEP hjälmarna ger en känsla av stil och funktionalitet. Tillsammans med enastående säkerhet och komfort är det svårt att inte bli kär i din Kep hjälm."
Däremot måste jag samtidigt hissa en sak som jag tycker alla hjälmar borde ha: Man kan välja hjälmstorlek, innerstorlek SAMT om du har ett runt eller ovalt huvud så hjälmen anpassar sig - SMART!
 
Vad tycker DU om den? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback