Världens bästa

Vilken tur jag har som har världens bästa föräldrar, pojkvän, nära och kära! Känner mig mer än omtyckt just nu :)
Pappa hjälper mig i stallet, med Vappe, mitt jobb, köper morötter, halm och grejer. Mamma betalar student, bal, kläder och är med och ut o går med mig och Vappe. Pojkvännen stöttar mig till 100% och får alltid fina presenter av honom på födelsedagar och bjuder på mat, sen har jag ju snälla Jonna som skjutsar mig till skolan när man själv inte kan köra bil, Jessica som rider Vappe nu medan jag själv inte kan, alla på Hööks som så hjärtligt saknar mig nu när jag inte varit där på nästan två veckor :') Och så tittade våren förbi idag ♥ What can I say?

Kommentarer
Jonna säger:

Låter ju super bra ! :)
Skönt att ha folk som finns där när man själv inte är helt okej.

Svar: Ja men precis, människor som smiter undan när man mår som sämst kan ju bara dra någonstans :P
Tina Bergholtz

2013-02-28 | 21:18:10
Bloggadress: http://Hastsport.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback