Hemmadag

Plutteeeeen ♥
 
Linus hämtade upp mig igårkväll, så jag har bara legat i sängen från igårkväll till idag vid 15.00 tiden och det är väldigt uppskattat av mitt knä! Vore det inte för min träningsvärk i vaden så kan jag nästan gå någorlunda :D Går på någon 10 dagars voltaren-kur nu så att det inte ska bli inflammation eller mer vattensamlingar i knäet.
 
Men känner att så fort jag går för länge så gör det ont, det är tur jag har mitt stöd bandage och att jag får va hemma nu två dagar så jag inte överbelastar knäet :) Imorgon kommer snälla Jessica och rider Vappe igen, är så himla glad att hon kommer och hjälper mig nu när jag inte kan rida själv :D Jessica är då Vappes ägare som bor cirka 30 minuter bort, och ändå tar sig tid och åker hit till mig och Vappe, det uppskattas! :')
 
Har mockat och fixat stallet samt myst med Vappe lite idag, handlat, käkat och kollat på tv - inte mycket mer än så! Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback