"Vill-ha" lista

Några saker som kommer att köpas in inom kort, för det är något jag verkligen behöver :)
Behöver en Correction pad till Hugos sadel, denna har inlägg som bygger upp fake "ryggmuskler" kan man väl säga, tills det att hästen har byggt upp egna så att sadeln ligger korrekt så kan man ta väck inläggen därefter.
 
Jag behöver även någon slags boots till honom då han har en tendens att trampa av skor fram. Vet däremot inte om jag ska ha gummi (har jag i hagen) neopren, nylon eller konstläder.
 
Behöver en sadelgjord med fäste för Martingal som har snabknäppe, vilket jag har

Sen finns det säkert femtioelva miljoner saker man behöver till men detta är det som jag behöver mest tror jag ;) har ju fått mitt vintertäcke nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback