NEEEJ!

"Vart ute och sprungit nu med min älskling. Helt slut… Stannande och köpte godis på vägen och nu är vi hemma" Läste jag som senast på Nellie Berntssons blogg! Jag menar, nooooooooo! När du väl varit ute och varit duktig så ska du väl ändå inte förstöra det minuten senare med en påse godis en tisdag dessutom? 

Käka nyttigt om vardagarna, då känner man sig duktig och motiverad samt att det blir godare att unna sig om helgerna. Tips till helgerna är att äta gurka, morötter, paprika tillsammans med dippa istället för godis, chips osv. Gillar du nötter så skulle jag hellre föredra en näve sådana istället för chips om du tvunget skall knapra på något onyttigt, kör gärna på chilinötter då det sägs att chili ökar fettförbränningen ;) Vill du ha kolsyrat så kan du ju lika väl köra på en Loka eller Ramlösa till detta istället för den där Colan med motsvarande 10 sockerbitar i ;)
Keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback