Mornin'

Har precis käkat frukost som bestod av äggröra med gurka bredvid, kaffe & ett glas mjölk samt 3 Crisp n' light 7 Grain som jag också skulle vilja tipsa er alla om! Förut hatade jag alla knäckebröd pga att jag hade ätit mig mätt i skolan på knäckebröd eftersom skolmaten var skit (och fortfarande är). Jag åt heller inte grova mackor, och eftersom jag inte ville äta ljusa mackor heller så blev det k r i s.
Mamma och jag hittade ett knäckebröd som var riktigt gott, och smakade inte som alla andra! 
Där finns proteiner, fett, kostfibrer, järn och andra bra saker - där finns även de där mättade fetterna som inte är sådär bra i stora mängder men de är väl svåra att komma ifrån :) Men ett bra knäckebröd helt enkelt!
 
Näringsvärde per 100 gram:
Kalorier & näring Crisp´n Light 7 Grain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback