Lång onsdag

Ska se om jag kommer ihåg exakt allt som jag och min far har åstadkommit idag!
Började med att köra inom Sölvesborg och hämta ut pengar till hö och spån, därefter körde vi vidare till Valje så jag kunde byta om. Vidare mot nymölla för att hämta släp, inom stallet för att hämta tunnorna, mot Kristianstad för att köpa present till syster, sedan mot första huvud destinationen sågverket för att fylla tunnorna med spån :) Vi körde även inom min moster som bor därvid och så körde jag faktiskt släp hem, roligare än jag trodde! Inom syrran på hemvägen för att se hur Picasso mådde, fika lite och snacka. Till stallet för att lasta av tunnorna med spån, vidare mot bonden för att hämta höbalen - tillbaka och lasta av den - lämna släpet i nymölla igen - blev avlämnad i Valje för att byta om till ridkläder - red en timmes skogssväng på V - fixade stallet - åkte hem och åt här hos far - och ÄNTLIGEN sitter jag här!!! Men jag tycker ändå vi har disponerat tiden väl.
 
Hängde ni med? ;)
Tack pappa för all hjälp idag, guld värt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback