Kick ass promenad

Har gått en promenad på sammanlagt 1 timme och 40 minuter för att hämta ut pengar :) Då tycker ni kanske att "fan va onödigt att det ska ta så lång tid för att bara ta ut pengar" - Då kommer jag med gensvar att jag är en person som gärna gör flera saker på en gång, i detta fall slå ihop min dagliga promenad med att hämta ut pengar samtidigt som jag sparar en bensinslant ;)
Min lunch fick bestå av varma koppen (supergod!!!) knäckebröd samt ett glas mjölk! Glöm inte att kroppen måste återhämta sig efter en workout, och vill du samtidigt bygga muskler, proteiner, proteiner, proteiner!!! ;)

Kommentarer
LIFEOFMELI.COM / L.A dreams & hairdressing (student) säger:

sv: Tack snälla :D

2013-04-02 | 15:11:42
Bloggadress: http://lifeofmeli.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback