Gårdagen och idag

Gårdagen spenderades en sväng hos min syster som fyllde år, käkade lite smörgåstårta och drack kaffe. Och eftersom Linus också fyllde år igår så drog jag med Linus, Vannessa och Emil först en sväng till Royal thai där det bjöds på finmiddag och sen körde vi lite bowling i två timmar :) Skoj skoj!
Syrran fick ett hundhalsband samt presentkort, pojkvännen fick en fotpall att ha fötterna på vid datorn (istället för hans förra dator som kostat 20 papp som ny......)
 
Idag har jag slöat hos Linus och sov till cirka ett? Hemskt att sova så länge :P Drog hem vid 3-4 och mockade samt pussade på Vappe lite i hagen. Nu sitter jag här och tar en paus efter middagen. Tänkte ta ett mag, ben och armpass snart, sedan blir det duschen, färga ögonbrynen, måla naglarna och tillslut sätta mig framför tvn med lite gurka och dippa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback