Utrustning

Vet inte om jag trivs med att "inte ha något på huvudet", alltså min GPA... Ibland känns de som om jag glömt min hjälm, men visar sig bara att hjälmen är så jävla lätt!!! Så frågan är om jag ska sälja den och köpa mig en Charles Owen helt enkelt :)
Tror att wellingtonen är mer jag, och har velat ha den länge. Men ayr8 är också riktigt fin :)
 
Sedan är ju faktiskt mina Mountain horse ridstövlar försmå tyvärr :/ eller ja, förkorta i skaftet. Frågan är vad man ska ha för stövlar? De som jag alltid velat ha eller några som är mer stilrena?
De "dyra" stövlarna, Tretorn falsterbo, advance och Mountain horse 3000-6,500 kronor
De "billiga" stövlarna, Hööks och Börjes 1345-1999 kronor - satsar nog mer på såna här :D passar mer min budget ;)

Kommentarer
Jonna säger:

Om du tycker om tretorn Falsterbo så skulle du ju köpt de när de sålde ut de för 1000kr. :)

2012-09-23 | 18:36:06
Bloggadress: http://hastsport.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback