Tips på bra och hållbara ridstövlar tack!


Kommentarer
Jonna säger:

Jag har ju Mountain horse richmond high rider, sjukt sköna och har bra hållbarhet.
Dock är de förjävliga att gå in.

Ett Bättre alternativ är då suprem high rider som är mycket mjukare från början, även en tunnare stövel dock gör det även att de inte håller lika länge som richmond, iallafall vad försäljarna säger.

Tretorn stövlarna är med grymt sköna, dock är det rätt mycket problem med dragkedjorna där även om de har förbättrat de nu.

Bocaj är ju en prisvärd stövel, har ingen aning om hur sköna de är, men vet många som har de och de verkar nöjda med dem. Har inte heller hört att det har varit några problem med dessa stövlar, verkar hålla väldigt bra.

Finns ju massor av stövlar, frågan är bara vad du är ute efter, hur du vill att de ska se ut och så o vad de får lov att kosta :)

Svar: Ja jag har funderat på Bocaj de till höger men de är ju inte de snyggaste.... Men tretornen är ju MINST hållbara men de är SNYGGAST! har tänkt mig runt 3000 så..
Jag har ju haft mountain horse nu innan, så är riktigt sugen på richmond.. Frågan är vart de säljer dom, skulle ju vilja prova :) stablestore??
Tina Bergholtz

2012-09-24 | 22:55:57
Bloggadress: http://hastsport.webblogg.se
Sanna Håkansson säger:

Jag har tretorn, dem du har på bilden fast i brunt.
På dem gick knappen nere över dragkedjan sönder direkt, men det är inget som stör.
Många har haft detta problemet men det ska vara gratis att åtgärda.

För övrigt är de sjukligt sköna att rida i men sjukt obekväma att gå i.
Men det tycker jag att alla stövlar är och har därför alltid med mig ett par andra skor!

2012-09-26 | 10:15:54
Bloggadress: http://nattstad.se/sannaeleonore

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback