Sjuk eftermiddag!

Vart i skolan några timmar, sen körde jag och Jonna o åt lite
kycklingsallad o snackade lite skit :) Därefter körde vi

till hennes stall då hon skulle rida, jag tog bananen och körde honom me vagnen.

Måste ju först säga att jag är nog den sämsta kusken EVER när det gäller köra i terräng, allt gick bra tills vi kom till steniga och håliga backar..... Vid ett tillfälle, och då skojar jag inte, så stod jag och vagnen uppe på två stora stenar som var en halvmeter höga och bananen undrade VAD FAN som försegick där uppe x)
 
Och vid ett annat tillfälle galopperar shettisgalningen upp för en stenig backe och jag håller på att flyga av HAHAHA, verkligen en sjuk shettis det där. Energi till tusen och muskler så de ryker om de!
 
Efter en dramatisk runda så drog vi iallafall upp till Båra o hästarna, gav dom lite morötter och myste med Båra :D Som var på "klia min rumpa är du snäll" -humör idag igen :P
 
Nu sitter jag iallafall här och hade tänkt gå o lägga mig ;)
 

SOV GOTT ALLA!
Tinas.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback