Söndags pyssel

Idag gick jag upp vid 9 tiden för att hinna med lite saker. Jag har städat min byrå i hallen, putsat mina ridstövlar med sko-fett och rengjort alla mina hästgrejer som låg i mitt bagage och lagt iordning allt. Har då även tvättat bilen utvändigt och invändigt samt har pappa lärt mig byta däck ifall jag får puntkering någon gång ;) 
Pappa har även kikat på mina bromsbelägg och bromsskivor som ser lite si sådär ut... Inte rostigt utan felanpassat.
Jag har även hunnit med att plugga på mitt svenska prov, och tänker köra och köpa lite gurka att knapra på medan ja tar resten av dagen till att plugga vidare :)
Skulle vilja ha GTI's fälgar :(

Kommentarer
louise säger:

Svaaaar: täcket är på Einis ocj grimman i staller juuuu :(

2012-10-21 | 20:43:34
Bloggadress: http://louiseoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback