Hiss och diss

Det var superlängesedan jag körde en hiss och diss, förmodar redan nu innan jag ens börjat skriva på den att det blir många diss! ;) Men vi börjar med de positiva grejerna!
- Alla de vänner som finns där "i nöd o lust" tänkte jag skriva hahaha! Nej men de som finns där när man behöver det, och uppmuntrar en när man är där nere i mörkret och kämpar sig upp ;)
 
- Bra bloggar som man kan läsa och lyser upp nu i höstmörkret, kända som okända, lika kul vilket som!
 
- Att nästa år tar jag studenten, det kommer bli SÅ skönt. Studentmössan är beställd!
 
- Vädret detta året har varit totalt värdelöst, och bara att det börjar snöa i delar av landet i OKTOBER tycker jag är sinnessjukt :( Men man får göra det bästa av situationen och tända ljus inomhus o ta på sig mysiga kläder! :D
 
- Människor som skryter alldeles för mycket, visst får man skryta om sin nya mobil, sitt nya snygga hår, men det kan gå till överdrift ibland. Eftersom man själv varit där så vet man (fast då vart man typ 12 ;))!
 
- Mina totalt värdelösa naglar, är det bara mina? De skivar sig lixom på längden och blir mjuka som gummi :(
 
- Dissar även en butik som har TRE DAGARS öppet köp... Hur löjligt? Där brände 3000 kr inne på den jävla butiken..

Kommentarer
SannaEleonore säger:

Längta inte till studenten.. Det är värdelöst att vara arbetslös!
Och mina naglar är precis likadana! ;)

2012-10-17 | 13:33:53
Bloggadress: http://nattstad.se/sannaeleonore

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback