Tänkte på en sak!

Låg och tänkte på en sak härrom kvällen, jag har alltid blivit... Ifrågasatt? Och fått förvånande kommentarer över hur fan jag kan ha en sån liten sminkväska? I den har jag kaffein roll-on, concealer, foundation, puder, mascara, fransböjare, idomin, kajal, ögonbryns nopp, penslar och en säkerhetsnål.
Men vad fan har alla andra i sin sminkväska om de har så stora? Täcker ni hela ansiktet med smet eller? Ibland är det bara puder och mascara som används, men jag tycker att jag har mycket smink ibland haha! Tydligen inte.
 
Vad har du i din sminkväska? :)

Kommentarer
Jonna säger:

Haha då undrar jag med vad alla andra har i sina sminkväskor ? ;)

Skulle mer vilja säga att du har normalt mycket i din.
Har med typ som dig, någon sak mindre till o med :)

2012-11-11 | 18:53:15
Bloggadress: http://hastsport.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback