Vansinnig, arg, lättirriterad

De orden beskriver mig just nu. Jag blir fullkomligt vansinnig på så små grejer, och allt gör mig irriterad. Exempelvis så bet jag mig i tungan idag när jag åt en skumtomte, så jag tog halva skumtomten och slängde i golvet och skrek "JÄVLA TOMTEJÄVEL!" - hur normalt?
 
Tror det beror på många faktorer, dels att jag inte får rida i den mängd jag och min kropp behöver för att stilla mitt begär och dels att vi har två mega stora prov nu i slutet av terminen - de första nu på fredag.
 
Försöker räkna till 10 så jag inte får mina utbrott, för det kan man verkligen kalla dom, men ibland händer sak på sak på sak och tillslut tar stubinen till bomben slut och jag slänger den där skumtomten i marken (HAHA) nästan så man tror att jag har agressionsproblem? Hoppas inte det ;) Handlar nog mest om att jag är instabil som person just nu och alla pusselbitar till mitt liv för tillfället vill inte vill falla på plats.
 
Det bästa är väl när jag är så arg, och går till gymmet och orka lyfta de där tyngre tyngderna och få ut min ilska - då kommer den åtminstone till nytta. Skulle nästan börjat på boxning eller något liknande!
 
I just needed to say that, är inte på speciellt blogghumör heller just nu ;)
Och typ... reta inte upp mig just nu, i will kill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback