Sto, valack eller hingst?

En hingst frågar man, en valack säger man till och till ett sto får man skicka en ansökan i 7 exemplar.
Hahaha jag tycker det är så jävla sant. De valacker jag ridit - när de bockat, fjantat så har jag sagt till dom och dom har slutat. De ston jag ridit får man kompensera fram en lösning som båda tycker är okej HAHAHA... Och hingst har jag inte ridit, men spenderat tid med Panthero de gånger han var hingst och då fick man verkligen fråga honom om han ville gå in. Om inte, så bestämde han det ;)
 
Men sen är det ju väldigt från individ till individ. Man kan ju finna en tjurig valack, en supersnäll hingst och ett trevligt sto som går med på de mesta :) Och som jag sagt tidigare så tror jag på individer och ingenting annat ;) Men sen finns det såna egenskaper som alla kön har var för sig lixom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback