RASTLÖS

FAN VAD TRÅKIGT DET ÄR rent ut sagt utan en egen häst. Jag har fri tillgång till att rida min underbara Chess såklart, men han är 27 bast och jag vill verkligen träna och rida ordentligt ut i skogen. Man blir riktigt rastlös av att sitta hemma om dagarna - jag får ju för fan till och med VG+ och uppåt på mina prov och inlämningar? Då har man för mycket fritid alltså.
 
Mejlat på flera stycken intressanta men blir väl snart och ta upp telefonen istället för folk verkar ha problem med tekniska prylar som datorer, de har väl inte ens en ;)

Ursäkta för tråkiga inlägg utan bilder, men det är ju på grund av att jag inte har någonting att göra haha. Hur kul är det med bilder på en naturkunskapsbok tillexempel? ;) Nej nu tänker jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback