Nyårslöfte

Klart man måste ha några nyårslöften/mål att uppfölja! Helst ska de hålla livet ut vilket man önskar, dock brukar de bara hålla en månad hahaha ;) Men nu kör vi igen!
- Tänka positivt
Tycker man blir alltid så deprimerad när hösten och vintern kommer, men nu är det nytt år och nya tag! Får försöka se det positiva ur allting vilket jag redan blivit myyyycket bättre på. Men man kan alltid bli bättre, right? :D
 
- Komma igång med träning samt ridning
Nu under julveckan och nyår så har det varken blivit träning eller ridning, endast julmat och skräp! Därför blir det nystart som vanligt vid årsskiftet vilket känns motiverande :) Gym, ridning, simning och promenader står på schemat!
 
- Slutspurt i skolan med betyg & dylikt
Jag ska fortsätta satsa på mina betyg då jag nått en hel del VG/MVG nivå nu på senare höst och vinter, så lägger i sexans växel nu sista halvåret och ska plugga ordentligt i den mån jag orkar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback